pomoc od zavislosti
janeta
Dobry den mam 18letou dceru asi 2roky uziva pervitin potrebuji ji dostat na leceni o kterem tvrdi ze ho nepotrebuje pry bez toho dokaze byt ze skoly odesla na jednom leceni byla s toho ji vylouicili po 4 tydnech za koureni marihuany od te doby uz tri mesice dochazela na ambulantni lecbu kde nam pan doktor napsal doporuceni na prijeti do ustavniho leceni k dnesnimu dni kam se nedostavi neni doma existuje nejaky zpusob jak ji dostat na leceni proti jeji vuli neboje jina metoda jak ji pomoci uz nevim jak na ni.Dekuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
máte pravdu, tyto situace nejsou zrovna jednoduché a nelze jednoznačně a jednoduše odpovědět, tak aby jedna rada byla zaručeně ,,účinná". Doporučila bych Vám obrátit se na poradnu pro rodiče nebo na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog ( ty ve svých službách nabízí mimo jiné i bezplatné, nezávazné poradenské služby pro rodinné příslušníky ). V osobním kontaktu máte mnohem více prostoru více a konkrétněji probrat Vaši situaci a lépe se poradit jak vhodně pokračovat dále, jak lépe motivovat dceru k tomu, aby i ona cítila potřebu nějaké pozitivní změny atd... Je to, ale dlouhodobější proces.
Pokud nám napíšete ještě jednou, můžeme Vám vhodné zařízení doporučit, postačí napsat jaká města by připdala v úvahu. Jestliže je Vám dostupná Praha, doporučila bych Vám obrátit se na toto zařízení, které se přímo specializuje na práci s rodiči.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
provoz poradny : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Pokud budete mít zájem o další kontakty, napište.
Zatím se mějte hezky, ať se vše podaří vyřešit.
S pozdravem M.K.