rada
matka
Syn ,má opakovaně problémy s docházkou do školy, lže, zanedbává hygienu, nedbá na sebe vypadá jak bezdomovec,neustále a všude sebou nosí špinavý ruksak,kouří cigarety a 2x jsem našla v prádle pytíček se sušenou rostlinou mě neznámého původu-marihuana? Žije se mnou otec nejeví o něj zájem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dle popisu by se mohlo jednat o marihuanu, ale velmi těžko se toto hodnotí touto formou po internetu. Níže uvádím kontakty na zařízení, na které se můžete bez obav obrátit a bezplatně využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky. V osobním kontaktu budete mít mnohem větší prostor Vaši konkrétní situaci probrat a lépe se poradit.
Kontaktní centrum
Rumunská 5/A
Liberec
tel : 482 713 002, 775-624 246
Lucie Schovánková
Ambulantní program, ADVAITA, o.s.
Rumunská 14/6
Liberec
tel : 482 750 607
Ing. Irena Habrová
Středisko výchovné péče pro děti a mládež ČÁP
Na výšinách 451/9
Liberec
tel : 482 750 807, 482 757 275
Mgr. Zdena Švermová
Ať vše dobře dopadne, přejeme hodně sil.
S pozdravem M.K.