Tramal
Erika
Dobrý den, jsem 3 roky závislá na Tramalu. Brala jsem postupně 20 kapek, 30 kapek až na 150 kapek za den. Střídala jsem Tramal, Tramabene...Je šance, že 14 dní na detoxu a poté ambulantní léčba mě pomůže? Nemůžu si, kvůli práci, dovolit odjet do léčebny na měsíc a déle.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je hodně stručný. Nevím, jaká je Vaše celková situace, kolikrát a jakým způsobem už jste se pokoušela o abstinenci apod. Z principu by ale detox a následná ambulantní léčba klidně stačit mohly. Délku detoxu bych neurčovala předem, doladíte ji až tam spolu s lékaři. Při ambulantní léčbě by pak bylo třeba zaměřit se nejen na prevenci návratu k návyku ale hlavně na to, jaké byly důvody, že jste se do závislosti dostala. Jestliže totiž nebudete řečit příčiny, objeví se závislost brzy znovu, možná na něčem jiném.
Zkuste to tedy takhle a uvidíte. Přeji hodně štěstí, ať se závislosti co nejdřív zbavíte a je Vám líp.