děkuji, pro Markétu K.
moon
Dobrý den, až teprve dnes jsem si přečetla odpověď na můj předchozí dotaz a ćhci Vá jen poděkovat, upřímně, byla jsem trochu mimo, ale už se to zlepšilo,terapeutovi jsem to řekla, a úplně mi i vypadlo, že jsem sem psala. Děkuju, styděla jsem se, když jsem to dnes viděla, že jsem psala a že to je pěkná ostuda, když jsem v péči a píšu :-) děkuju, že jste mi vysvětlila, že není. Mám se fajn, pracuji na sobě a tak nějak jsem spokojena, i když to občas není med, ale vím, že to k životu patří. Mějte se pěkně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak nejdříve Vám chci poděkovat za Vaše díky - zpětná vazba vždy potěší.
Co se týče Vás, za nic se neomlouvejte...měla jste potřebu napsat, tak jste napsala, to je v naprostém pořádku, právě proto tady jsme.
Jsem ráda, že pokračujete v terapii a že se Vám daří. Přeji Vám mnoho úspěchů a pokud by někdy nastala situace a Vy měla opět potřebu napsat - klidně napište, bez ostychu. I třeba jen tak - jak se Vám daří.
Mějte se hezky a držte se !!!
S pozdravem Markéta Kordová