mariuhana
hugo
Syn 7 let kouří trávu čím dál více i když jsem přesvědčen,že má i doplňkové \"vitaminy\"Výsledek:stoupající agresivita,nadávky a někdy super stav sebepoškozování.Začal hulit už i doma a vše každým dnem narůstá.Žádná dohoda nevydrží déle než týden už jsme toho s manželkou zkusili a vytrpěli dost.Jelikož jsem po těch letech zastáncem tvrdšího postihu,prosím o poslední možnost kde se můžeme dovědět co máme dál podniknout.Syn 22 let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
věřím, že tato situace je velmi těžká. Řešit ji v osobním kontaktu je asi rozumější řešení, i s ohledem na srytou poznámku. Velmi rádi Vám doporučíme kontakt na specializované zařízení kde můžete využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky, postačí když napíšete ještě jednou a uvedete města, která by pro Vás připadala v úvahu. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz, zadat Mapu pomoci, dle příslušného kraje, města, formy služby vyhledáte konrétní zařízení zavívající se drogovou problematikou.
Pokud by jste potřebovali právní poradenství, můžete využít bezplatnou právní poradnu, která se zaměřuje na právní poradenství spojené v souvislosti nelegálních drog.
Právní poradna A.N.O.
Koněvova 95
Praha - Žižkov
tel : 222 582 932
mob : 736-760 701 ( pouze v pracovních dnech )
www.asociace.org
( v případě mimopražské působnosti lze poradenství využít i pomocí telefonu či internetu )
Zatím se mějte hezky, přeji ať se vše brzy vyřeší.
S pozdravem M.K.