Šance
Goofa
Ještě jsem se chtela optat jestli kdyz jsem poslední pul rok trpela toxickymi psychozi(byly neuveritelne strasne prosila sem i o smrt a podobne travaly tyden a dele) jestli to na me necha nejake nasledky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Už jsem zodpověděla i ten Váš předchozí dotaz, teď se dostávám k tomuto. Není nutné, aby to na Vás zanechalo nějaké trvalé následky. Pokud člověk začne abstinovat, po čase obvykle potíže tohoto typu samy odezní (míněno toxická psychóza), výjimečně přetrvají delší dobu nebo mají trvalý charakter. Ovšem riziko toho, že to následky zanechá, je samozřejmě vyšší, čím déle drogy užíváte.
Nicméně neznám Váš zdravotní a psychický stav a soudě dle předchozích dotazů, máte řadu dalších psychických potíží, se kterými bojujete a ono není lehké rozhodnout, zda stav, v němž se nacházíte po ukončení užívání drog, mají na svědomí drogy nebo zda už ty obtíže drogám předcházely...
Každopádně ty toxické psychózy, jakmile už se jednou objevily, mají tendenci se při každém dalším užití objevit znovu a mívají horší průběh. Ani když budete nějakou dobu abstinovat a dáte si až po delší době, tak se jich nezbavíte.
Tak přeju hodně štěstí v léčbě a uvidíte, že když překonáte prvních pár týdnů, takže to bude lepší a lepší.