tolerance ?
baracuda
Dobrý den 23.8. jsem psala dotaz s názvem tolerance, resp. 23.8. jsem dostala odpověd od p.Kordové.Max.behem týdne jsem na nej pod stejnou prezdivkou uz reagovala, ale odpoved uz sem nedostala. Je to tim,ze vetsina dotazu byla ve skryte kopii ? Dekuju.B

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
na Váš dotaz jsem odpovídala hned po té co přišla Vaše reakce na mou první odpověď. Jelikož jste více vyjádřila ve ,,skryté poznámce", respektovala jsem Vaši potřebu diskrétnosti a Váš dotaz vyvěsila jako ,,skrytý" ( to znamená, že po zadání kódu, který jste obdržela při zadávání dotazu si jej můžete přečíst pouze Vy sama ). Tudíž zadejte svůj kód do zadávacího pole a Váš odpovězený dotaz se Vám zobrazí.
Pro jistotu jsem dotaz kontolovala a vše je v pořádku, tak se na to podívejte.
Mějte se pěkně, a´t se Vám daří !
S pozdravem Markéta K.