PO JAKÉ DOBĚ BUDE TEST NA PERVITIN A MARIHUANU NEGATIVNÍ??
elke
Přibližně 7 let jsem užívala pervitin,nyní jsem 2 měsíce bez užití,dělala jsem si již 2 testy jeden z moči,druhý po půl měsíci ze slin oba byly pozitivní.
vadí testování při menstruaci??
děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Především gratuluji k tomu, že se Vám podařilo s užíváním drog přestat. Co se týče testování, u každé z uvedených drog se doba detekce liší. U marihuany (tedy účinné látky THC) se obvykle uvádí, že detekce z moči je možná 1 - 30 dní po posledním užití, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Pokud jste užívala marihuanu např. po několik let denně, bude se doba detekce blížit spíš horní uvedené hranici nebo bude ještě o něco málo delší. Pokud se jednalo o občasné užívání, obvykle bývají testy negativní do cca 14 dní. U pervitinu je detekce z moči možná 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne.  Co se týče testů ze slin, tam se dá THC zjistit cca do 14 dní po posledním užití, u pervitinu by se mělo jednat řádově o dny. Pokud je mi známo, tak menstruace neovlivní výsledek testování.
Nepíšete, jak se Vám podařilo po 7 letech začít abstinovat, zda jste využila nějakou odbornou pomoc... nejspíš to pro Vás teď není úplně jednoduché období a napadá mě, že by možná nebylo od věci se obrátit třeba na nějaké doléčovací nebo jiné ambulantní centrum, abyste měla nějakou odbornou podporu a mohla to, co nyní prožíváte a s čím se potýkáte, s někým probrat. Když by bylo potřeba, tak znovu napište, mohla bych Vám nějaké zařízení nebo někoho z kolegů doporučit.