alkoholismus
luna
Dobrý den,
má matka je min 2 roky závislá na tvrdém alkoholu, problém žádný nepřiznává, nikam jít nechce, má velké výkyvy nálad, neustále je podrážděná a křičí na nás. Nevím co máme dělat protože veškerá léčba je dobrovolá, vím že je to těžké ale nemůžete nám něco poradit? Děkuji moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
situace dětí, partnerů a jiných příbuzných je v takovém případě vždycky hodně těžká. Málokdy je možé člověka donutit jít se léčit, na druhou stranu můžete působit na matku tak, že se pro to časem rozhodne sama. Každý případ je hodně individuální, proto bych doporučovala jít se poradit s odborníkem. Celou situaci s ním můžete dopodrobna probrat a udělat plán, jak se chovat, aby se situace hnula lepším směrem. Pokud byste potřebovala kontakt na odborníka, dejte vědět, kde by to mělo být, ráda Vám nějaké napíšu.