Šance
Goofa
Dobry den Chtela jsem se zeptet jestli mam jeste vubec sanci se vubec ylecit kdyz jsem se jiz lecila sedumkrat a stale bez vysledne jsem zavisla na pervitinu a na benzodiazepanech dekuju za odpovedet

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že se cítíte po tolika léčebných pokusech beznadějně a nevíte, jak dál a jestli má léčba smysl. Nevím bohužel, jak dlouho drogy berete, kde jste se léčila, jak dlouho, jak dlouho Vám po léčbě abstinence vydržela, co mohl být spouštěč pro opětovné užívání drog... pak bych mohla doporučit nějaké konkrétní řešení. Například uvažovat o jiném typu léčby než v předchozích případech, nepodcenit doléčování, zaměřit se na řešení věcí, které Vám dělají potíže a díky nimž se Vám nedaří abstinovat po léčbě (ať už je to kontakt s lidmi, kteří berou nebo zvládání zátěžových situací v zaměstnání nebo třeba neřešené psychické problémy, se kterými se kromě drog lidé často potýkají)... Šanci určitě máte. Jsou lidé, kteří se dostali z drog po mnoha léčbách a třeba po 10 nebo 15 letech braní... Napište mi o sobě víc a zkusíme vymyslet, co by Vám pomohlo. Zatím držím palce.