nevím
kamilka
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jsem s přítelem již skoro 8 rokem, ale chtěla jsem se zeptat bavili jsem se s kamarádkou o různých nemocech atd, tak jsem náhle pomyslela na to že i já jsem před ním měla nechráněný pohlavní styk pak už né jsem přítelovi věrná máme spolu i rodinu a vím že my dělala všelijaké testy v těhotenství, myslím že i na Hiv,atd, Moje otázka zní zda ty to testy jsou pro mě průkazné a definitivní... jsem přítelovi věrná a on mě taky takže asi nevidím žádný problém ále i tak mě to trošku nahlodalo... prosím o odpověď mockrát děkuji na těch testech v těhoteství jsem byla skoro před čtyřmi lety

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste s partnerem 8 let, před 4 lety Vám byly provedeny testy na infekční choroby v rámci vyšetření v těhotenství, nechráněný pohlavní styk se datuje do doby před těmi osmi lety, kdy jste ještě se současným partnerem nebyla a partnerovi jste věrná a on Vám taky, tak si nemusíte dělat obavy. Testy provedené v těhotenství by jistě problém odhalily. Potíž by mohla nastat pouze v případě, že by od doby, kdy byly provedeny testy, partner nezachoval věrnost Vám, případně se choval jinak rizikově (užíval injekčně drogy a sdílel s někým injekční náčiní apod.) a nakazil by Vás, což podle Vašeho popisu situace zřejmě není pravděpodobné. Přeji hezký den.