Měla bych?
Moje přezdívka
Dobrý večer :)
Začnu rovnou... Tak nějak je to horší.. Beru téměř každý den a už jsem si párkrát i píchla... O to nic, jehlu už ne... Bylo to sice super zavzpomínat a tak nějak se vrátit, ale nechci mít ruce jak cedník a asi jsem si tuhle otázku v sobě tak nějak srovnala a vím, že tudy NE. Ale mám takový dotaz... při posledním píchnutí (11.10) se mi v místě vpichu objevil takový nějaký hrbolek - boulička a kolem to je lehce zarudlé, při doteku bolestivé. Mám z toho divný pocit :/ K doktorovi se mi s tím nechce. Doufám že to není to, co si myslím... ? Můžu si s tím nějak pomoct sama? Už to bude jako téměř týden a přijde mi to horší. Ostatní vpichy a modřiny se zahojily rychle.
Od zítra budu abstinovat. Můj zatím první záchytný bod bude min. týden bez. Kdyby víc, tak jsem vysmátá. Taky mi to už nedělá zas tak fajn...Mám fetovat abych fungovala? Chci už ten vlak zastavit a vystoupit... I když vím, že zatím si můžu jenom přibrzďovat..
Mějte se krásně :)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
předem se chci omluvit za zpožděnou odpověď. Vzhledem k tomu, že od Vašeho dotazu uběhl už více než týden, předpokládám, že boulička buď sama zmizela, nebo jste s ní něco začala dělat, nebo se hodně zhoršila. Pravděpodobně mohlo jít o začínající absces. Na úplný začátek bývá účinný heparoid, když už je bulka horká a rudá a zvětšuje se, je nejlepší tzv višňák, balzám Višněvski. Ten sice nehezky voní, ale vytáhne hnis rychle a účinně. Koupíte ho v lékárně.
Také už asi víte, jestli se Vám podařilo abstinovat. A daří se to stále? Jestli ano, pak gratuluju, není to nic lehkého. Jestli ne a cítíte, že to sama nezvládnete, napište o svých potížích víc.