Pervitin
1234
Dobrý den,
mám problém.Již tři až čtyřy měsíce beru pervitin-nosem.Vždycky tak tři dny v kuse-zbytek tydne tzv. \"hrozné dny\"..Čím dal časteji zapominám a zasekavam se.Jsem pořád unavena a nebavi mě nic.Kdyz dlouho nespím,tak pak začinám mit stihy,vše podezřívám apod.Chtěla bych přestat,ale nedokažu si predstavit třeba party bez užiti.Chci přestat,ale zaroveň nechci..Navic moje parta,tam berou všichni..Chci se zeptat,jaký je váš nazor,jestli se mi rozviji zavislost a co doporučujete.Proste z jedné stránky me to štve a z druhe si bez toho nedokažu představit život..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
na jednu stranu Vás současná situace štve, na druhou Vás stále ještě baví...pokud se budete i nadále stýkat s kamarády, kteří drogy užívají, težko se Vy, budete chovat jinak...
To, že konzumace nelegálních drog, sebou vždy nese další široké spektrum rizik ( zdravotních, sociálních, právních...) zajisté víte. Otázkou pak je a na Vašem zvážení, zda Vám tyto chvíle ,,pohody" strávené s partou na párty za to opravdu stojí. Život s drogami není snadný a rozhodně ve velké většině případů končí dost špatně. Také cesta zpět není zrovna cestou snadnou a rozhodně čím déle s drogou žijete, tím složitěji se pak opouští. Také to přináší i více problémů, které s konzumací souvisí ( ztráta partnera, rodiny, přátel, zaměsrnání, leckdy dítěte, dluhy, potíže se zákonem atd... )
Všichni, kteří se po té snaží závislosti zbavit, jednotně uvádí, že důsledky, které jsou v mnohých případech i nevratné, za chvilkové období ,,pohody" opravdu nestáli.
To, jak se Váš další život bude ubírat - záleží pouze a jen na Vás a na Vašem rozhodnutí. Pokud byste si o sobě a o Vašem braní, chtěla více osobněji popovídat, můžete se obrátit na kontatkní centrum pro uživatele nelegálních drog, které nabízí bezplatné a nezávazné poradenství. Lze i anonymně.  Zda nevíte, kde u Vás je, můžeme Vám poskytnout kontakt. Postačí, když uvedete města, která by pro Vás byla dobře dostupná. Tak to zvažte.
Zatím se mějte pěkně.
S pozdravem M.K.