Co dělat?
Dendra
Dobrý den,moji synovci berou pervitin zjistilo se to testem z moči. Nevíme co máme dělat neboť se nechtějí přiznat jak dlouho si to dávají a jak často nechtějí to říct. Staršímu je bude 20 a mladšímu bude 18 let v únoru. Nedá se s nima moc mluvit nebot jsou velmi rozlobeni že jsme jim ten test vůbec dělaly. Podotýkám že mají velmi dobré rodinné zázemí uplnou rodinu a i finanční jistoty. Hodné rodiče bez vysokých nároků.Poradtě tedy jak s nima mluvit a chovat se k nim. Pracují oba u otce v rodinné firmě. Moc děkuji za zodpovězení dotazu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jelikož namotivovat nemotivované závislé osoby k nějaké pozitivní změně - je poměrně složitou záležitostí a dlouhodobějším procesem, doporučila bych Vám vše co se tohoto týče řešit v osobním kontaktu. I vzhledem k omezeným možnostem tohoto poradenství je osobní kontakt v tomto směru mnohem účinější.
Uvádím kontakt na poradnu, která se přímo specializuje na práci s rodiči a dalšími blízkými osobami uživatelů. Nebojte se poradny využít, plno blízkých lidí poradeských služeb využívá, navíc jsou to služby bezplatné a mohou být i anonymní.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234. 739-268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR )
provoz poradny : PO až PÁ 9.00 až 19.00
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části. Je třeba se nejdříve s poradnou spojit a dohodnout termín první konzultace.
Ať vše dobře dopadne !
S pozdravem M.K.