rada
jimi
dobry,ja som vam uz raz pisal,ale chcem sa spytat pri akom mnozste pervitinu,su
halucinacie,berem drogu striekackov a mam stoho strasne silne halucinacie sprevadzane silnov parajonov je mozne mat taketo stavy pri beznej davke.dakujem za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Stavy, které popisujete, nesouvisí až tolik s jednotlivou dávkou pervitinu, kterou užijete. Objevují se při jednorázovém užití vysoké dávky a/nebo při dlouhodobějším užívání pervitinu. Také je potřeba vzít v potaz, že pervitin, který berete, není obyčejně čistý, obsahuje řadu příměsí nebo to může být produkt nedokonalé výroby... to samozřejmě může mít také vliv. To, zda se tyto paranoidní stavy rozvinou a v jaké intenzitě, je velmi individuální. U někoho je to po jednom užití, u někoho po pár týdnech a u někoho po několika letech užívání pervitinu. Pokud berete pervitin dlouhodobě (což předpokládám, jestliže jste injekční uživatel), tak je zákonité, že se s tímto stavem potýkáte. Mrzuté je, že kromě abstinence od pervitinu Vám toho moc nepomůže - pokud už se to jednou objeví, má tendenci se to opakovat a zhoršovat. Ve většině případů tyhle stíhy či tzv. toxická psychóza odezní spontánně po nějaké době abstinence, někdy mohou následky přetrvat i trvale. Možná by stálo za úvahu, zda Vám za to braní pervitinu stojí a jestli by nebylo na místě s tím něco dělat. Zkuste se nad tím zamyslet a když by bylo potřeba, tak znovu napište. Zatím přeji hodně štěstí a buďte na sebe opatrný.