pervitin
vodnice
Chtěla bych se zeptat....před 2 lety sem začala brát pervitin....byla jsem na něm psychicky závislá...postupně sem si začala píchat....a asdi před 3 měsíci sem přestala brát.... ae od tohoto pátku sem potkala starý kamarády a zase sem začala znova si píchat nevím co stím jak to mám odmítnout? Jak mám přestat... strácím zase rodinu....ale nedokážu se ovládnout.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
hlavním předpokladem pro udržení abstinence je neudržovat kontakt s aktivními uživateli. Ale to jste teď již sama poznala. Zvládla jste sama tři měsíce nic neužít, což je skvělé, takže moc dobře víte, že abstinovat jde. To, že se Vám teď nezadařilo a ,,šlápla jste vedle" sice moc dobré není, ale zase není nic úplně ztraceno. Někdy je cesta k trvalé abstinenci složitější. Rozhodně nevěšte hlavu,vše se dá zase napravit. Čím dříve teď Vaše braní zastavíte - tím lépe.
Doporučila bych Vám, využít odborné pomoci, se kterou je vše mnohem lépe zvládnutelné. Pokud nám napíšete větší města, která jsou Vám dostupná, můžeme Vám vhodné zařízení doporučit. Věřím, že vše zvládnete, tak jako se to podařilo mnohým...
Mějte se hezky a ozvěte se jak to s Vámi vypadá.
S pozdravem M.K.