dcera
lemma
Dobrý den,
dnes jsem našla u dcery lžičku, jehlu a sirky. Úplně mě to vyděsilo. S dcerou máme kamarádský vztah. Je jí 15 a půl. Zatím jsme řešili jen kouření cigaret. Prosím o informaci co s tím a jak postupovat.
Děkuji Martina

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Martino,
nejlepším řešením by byla Vaše osobní návštěva poradny pro rodiče nebo kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog ( nabízí ve svch službách i poradenství pro rodinné příslušníky ). Měla byste mnohem více prostoru Vaši současnou situaci více a podrobněji probrat, poradila se o dalším vhodném postupu.
Nemusíte se ničeho obávat, tyto poradenské služby jsou nezávazné, bezplatné a také je můžete využít i anonymně. Postačí, když napíšete, jaká města by pro Vás připadala v úvahu a my Vám velmi rádi vhodné odborné zařízení v místě Vašeho bydliště doporučíme.
Zatím se mějte pěkně a napište.
S pozdravem M.K.