Podezření na zneužívání drog
Alena
Dobrý den, jsem sestra svého bratra a v současné době máme celá rodina podezření, že bratr, po předchozích experimentech s marihuanou, zřejmě začal exeprimentovat s drogou jinou - mé podezření padá na pervitin - nález obligátního alobalu - kouřící brčko a papírek na roztavení drogy, dále jeho občasné křečovité pohyby, údajně také poté, co přijde z práce nespí, po probdělé noci opět dochází do práce, dále neřeším občasné chemické akné, šedavou tvář a výkyvy ve váze.
Chtěla jsem se zeptat, jak rodina může začít řešit tento problém ještě ve chvíli, kdy jde zatím o \"pouhé\" kouření. Na jakékoliv otevřené konfrontace reaguje podrážďěně a říká, že žádný problém nemá, ale do očí se podívat nedokáže. Je možné toto podchytiti, případně jak?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je od Vás moc hezké, že Vám bratr není lhostejný a máte zájem mu pomoci. V tuto chvíli vidím jako nejrozumější řešení osobní návštěvu odborného zařízení, kde byste měla ( nebo někdo další z rodiny ) více prostoru dozvědět se jak by se dalo případně bratrovi pomoci a poradit se, jak vhodně v komunikaci s ním pokračovat dále. Uvádím kontakt na kontaktnbí centrum, kam se můžete obrátit, poradenské služby jsou bezplatné a mohou být i anonymní.
Kontaktní centrum, o.s. SEMIRAMIS
Ptácká 162
Mladá Boleslav
tel : 326 303 467
kontaktní osoba : Richard Hanus
Zatím se mějte pěkně, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M.K.