Má šanci?
Juli
Dobrý den, nechtěl,ale musel jsem přítelkyni nechat jít.Lhala mi,že nebere pervitin,ale její chování tomu odporovalo.Mimoto kouří roky trávu.Už jsem až bál jejích výkyvů v chování a náladách,strašně zhubla,i obličej má propadlý,nedovedu si představit jak skončí.Chtěl jsem jí pomoci,ale to by musela chtít i ona.Jaké by asi měla dítě, určitě zavislé?Je jí třicet a slyšel jsem,že v tomto věku se s tím těžko přestává.Je introvert a nikam, kde by jí mohli pomoci by ji nikdo nedostal. Nevím jestli si takový člověk uvědomuje jak vypadá, ale drogy jsou opravdu cesta do pekel. Stále na ni myslím. Dík za názor.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že přítelkyně si vybrala. A myslím také, že s tím nyní nemůžete nic udělat. Rozmyslet se musí sama. Možná přijde doba, kdy se setkáte a možná, pokud budete mít na to v tu chvíli kapacitu, tak jí můžete pomoci. Ale teď na to spíše zkuste přestat myslet, protože teď nemůžete udělat nic moc. Teď je tah na její straně. P.s. Mohu-li mít doporučení - peníze bych jí nepůjčoval a kdyby něco chtěla, můžete jí nabídnout pomoc při zajištění léčby. Pokud by o to vážně stála, tak vám s něčím takovým můžeme pomoci, kontakty na léčebny, ... Držte se. Jen drobné doporučení - pokud jste spolu sexuálně žili, dopioručoval bych vyloučit HIV, žloutenky, především typy B a C a Syfilidu. Všechny infekce mohou probíhat bez příznaků a nebo jen s minimálními příznaky, obvykle se dají dobře léčit, hlavně v počátečních stadiích a nebo alespoň stabilizovat. A všechny se vyskytují celkem často, snad vyjma toho HIV. A u 30 leté pervitinistky bych to považoval za vysoké riziko. A neodkládejte to a na její slib že to bude dobré nespoléhejte. Testy budete potřebovat 2x, nyní a s odstupem několika měsíců.