PERVITIN
sleepwalker
Dobrý den mám dotaz,jednou jsem si dal na zábavě pervitin,zřejmě nevim co to bylo,dal sem si to v napilém stavu a víckrát to nechci,ale bojím se abych nebyl už závislý na tom poraďte co mám ted dělat děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Po jedné dávce pervitinu závislost nevzniká. Pravdou ovšem je, že první experiment může vést k dalším a postupně se může závislost rozvinout. Pokud nemáte potřebu zkušenost opakovat a budete pervitinu nadále vyhýbat, tak nemusíte mít obavy, že by se u Vás závislost projevila. Bylo by ovšem na místě být opatrnější - jak je vidět, konzumace alkoholu Vás může dovést k nepředloženému jednání. Aby se Vám pak podobný model neopakoval - napijete se, ztratíte zábrany, dostanete chuť se víc pobavit a sáhnete opět po pervitinu. Abyste se pak nedostal do bludného kruhu... Tak na sebe dávejte pozor.