Alkohol
Ivana
Dobrý den,
děkuji za Vaši rychlou reakci. Asi začnu tím, že mi je 29 let.V březnu jsem odešla od přítele. Byli jsme spolu 8 let. Měl problémy s alkoholem. Loni kdy už jeho pití bylo neúnosné a kdy už pil od rána jsem to řekla jeho rodičům. Ti mě podporovali a přítel šel dobrovolně na detox. Nikdo jiný to nevěděl-jen já a jeho rodiče. Údajně není potřeba aby o jeho problému věděl někdo další. Byl tam měsíc a půl. Jak se vrátil domů nastoupil na na ambulatní léčbu a bral nějaké léky. Ale antabus ne.Prej to má vše pod kontrolou.V listpadu tak byl znovu. Vypadal jak troska.Jediné co ho zajímalo byl alkohol...nacházela jsem prázdné lahve všude - skříň,sklep,auto... Po 3 týdnech podepsal revers a šel domů. Prej je vyléčen.. Měli jsme spolu firmu o kterou jsem se starala. I o jeho dceru, kterou jsme měli každý druhý víkend. Ex si v dubnu nastěhoval novou přítelkyni v září měli svatbu a nyní je těhotná. No a proč vlastně píšu : můj problém je v tom, že nejsem schopná se odprostit od toho aniž bych o něj neměla strach. Nejsem schopná navázet nový vztah. Myslím si, že všichni chlapi kteří si dají pivo jsou alkoholici, že všichni podvádí a jen ubližují. Moje sebevědomí je na nule. Nevím jak se mám dostat z tohoto kruhu ven a měla plnohodnotný vztah. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouváme se, kolega, který vám odpovídal první dotaz je ve službě v Terapeutické komunitě a já se do vašeho dotazu nechtěl pouštět, neboť 1. odpovídal on, ... Tak se omlouváme. K vašim divnejm chlapům si můžete přičíst jednoho psychiatra a jednoho správce poradny. (To byl neobratný pokus o žert) Nu, k vašemu problému. no zdaleka ne všichni muži jsou alkoholici, alkohol však pije většina. Mám dojem, že máte nyní problém spíše sama se sebou. Nepochybně vlivem popsaných událostí, to co se stalo je hodně nepříjemné a bolestivé, na druhé straně - mohlo být i hůř, například jste mohla zvedat opilého pozvraceného partnera doma a vymetat lahve z koutů. Pokud mohu mít doporučení - nejmoudřejší by bylo asi si najít nějakého terapeuta se kterým to budete moci probrat a najít v sobě zase ztracenou sebedůvěru. Mohu se pokusit najít pro vás i nějaký kontakt, pokud napíšete odkud jste. Obávám se, že to je jediné smysluplné řešení. P.s. Držím každopádně palce, ať se rozhodnete jakkoliv.