testy
majda
Ano testovani se tykalo hiv infekce apod.k rizikovému chování došlo naposledy v polovině května od té doby nic.Ano byla jsem těhotná proto ty vitaminy bohužel těhotenství bylo ze závážných duvodů ukončeno.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď. Na základě uvedených informací si troufám říct, že nemusíte mít obavy, že byste byla HIV pozitivní. Test jste si nechala provést s časovým odstupem od rizikového chování, dále jste se už rizikově nechovala, a výsledek testu byl negativní. Žádné léky ani vitamínové prostředky výsledek neovlivní. Na to, proč jste brala vitamíny pro těhotné, jsem se ptala především proto, abych zjistila, zda jste se nesnažila nějak svépomocí medikovat nebo laicky ovlivnit výsledek testu, což by mi přišlo zbytečné. Je mi líto, pokud jsem se takto dotkla citlivého tématu, musí to být pro Vás obtížná situace. Přeji hodně štěstí do budoucna.