testy
majda
Dobrý den chtěla bych se zeptat po rizikovém chování jsem šla za 2 a půl měsíce na testy-negativní ,ale během té doby užívala různé vitaminy i pro těhotné apod.můžou nějak vysledek ovlivnit?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Užívání vitaminových přípravků neovlivní výsledky testování na infekční choroby. Přestože nepíšete, na jakých testech jste byla, usuzuji z Vašeho dotazu, že se jednalo o testy na HIV a/nebo hepatitidy a další infekce.Pokud byly testy negativní, tak myslím můžete být bez obav (pokud jste se v průběhu uvedené doby nechovala už dál rizikově). Úplně nerozumím tomu, že jste užívala vitamíny určené pro těhotné ženy? Jste těhotná nebo to bylo jen nedopatření? Jen na závěr podotýkám, že pokud byste se nějakou infekcí nakazila, tak užívání vitamínů tuto infekci nijak neovlivní, tedy tím infekci nezabráníte v rozvoji.