Bere drogy???
jitka
Jak bezpečně poznám, ber-li partner drogy....??? Souvisí s tím nervozita, náhlé změny v chování, neúplná erekce??? Přílišné pocení???
Děkuji, snad mi odpovíte...
Na to jste mi už odpověděla...
Ptám se proto, že se v minulosti stýkal s lidmi pohybujícími se ve společnosti drog...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jestli byl partner v minulosti na drogové prostředí nějak navázán, případně, zda-li měl dříve také nějaké zkušennosti se samotným užíváním, může to tak být, ale 100% Vám to takto říci samozřejmě nemůžem. K objektivnímu posouzení je zapotřebí především osobní kontakt s dotyčnou osobou a pohovor.
Asi Vám nezbyde nic jiného, než se partnera na toto otevřeně zeptat. Komunikace je jediný nástoj, který v tuto chvíli máte. Pokud byste měla zájem o Vaše osobní poradenství, kde byste měla více prostoru celou situaci více a konkrétněji probrat, můžeme Vám doporučit nějaké zařízení v místě Vašeho bydliště. Postačí, když uvedete města, která by připadala v úvahu. Poradenské služby pro blízké osoby uživatelů, jsou nezávazné, bezplatné a také mohou být i anonymní. Tak to zvažte.
Zatím se mějte pěkně, pokud budete chtít napište si o kontakt, velmi rádi Vám jej doporučíme.
S pozdravem M.K.