Základní informace. =)
Petrule3
Dobrý den, chtela bych se zeptat.. když sem venku s kamarady, tak ty si zapálí vždycky nákyho jointa, ale já si dám jenom treba jednou za týden i treba jednou za 14dní, což si posílame do kolečka toho jointa, takže se chci zeptat kolik dnů nebo mesícu to na me nekdo pozná treba z krve z moči, nebo tak?. =) Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toto je vždy individuální záležitostí a nelze nikdy dopředu přesně říci, kdy kdo již bude beze stop. Záleží na několika aspechtech
- na intenzitě předešlé konzumace
- na kvalitě drogy
- na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání toxických látek z organismu rychle vypořádat
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná :
z moče : v rozmezí 1 - 30 dní ( při občaném užití cca do 14 dní )
z krve : do 14 dní ( při občasné konzumaci cca do 10 dní )
ze slin : totožná detekce jako u krve
Nevím proč Vás toto zajímá, zda budete podstupovat nějaké testy nebo podobně. Testy z krve se běžně neprovádí, většinou z moče. Abyste měla jistotu, jak na tom jste, můžete si na své náklady zakoupit orientančí test na detekci THC z moče a test si v domácích podmínkách sama provést. Jeho použití je velmi snadné, obdobný jako test gravitační. Je k dostání v lékárnách a stojí cca 100,-Kč.
Mějte se hezky. A nezapomeňte na skutečnost, že i marihuana je nelegální droga a přináší sebou velké množství rizik, ostatně jako všechny nelegální drogy.
S pozdravem M.K.