Jak dál?
terka
Dobrý večer.Má ptnáctiletá dcera kouří marihuanu.Začalo to asi před dvěma roky.Byla jsem předvolána do školy.Začala jsem ji dělat testy a vypadalo to,že si dala říct a přestala.Ted se problém s trávou objevil znovu.Vrodině se ztratily peníze a u dcery jsem našla zas trávu,ale ona tvrdí,že ji kouřila tak před měsícem a tady to má od nějakého kluka na prodej.Po dlouhých rozhovorech slíbila,že se vším skončí.Jenže já už ji nevěřím.Jak li mám donutit,aby s tím skončila.Jak ji mám přesvědčit. Mám strach,aby nespadla ještě do něčeho horšího.Myslíte,že tuto situaci zvládnu sama,nebo se mám obrátit na nějakou poradnu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jelikož tyto situace nebývají zrovna snadné, doporučila bych osobní návštěvu kolegů v Brně. Tato forma poradenství má pouze své omezené možnosti, při osobní konzultaci máte mnohem více prostoru vše více a lépe probrat a poradit se jaké další vhodné kroky zvolit. I vzhledem k nízkému věku dcery, se mi toto jeví jako to nejlepší možné řešení. Níže uvádím kontakt na konktaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které ve svých službách nabízí mimo jiné, i bezplatné poradenství rodin.příslušníkům a jiným blízkým osobám. Plno rodičů těchto služeb využívá, nebojte se jich využít i Vy. Navíc se můžete poradit nezávazně, anonymně a také bezplatně.
Kontaktní centrum - sdružení PODANÉ RUCE, o.s.
Vídeňská 3
Brno¨
tel : 543 249 343
mob : 777 916 280
kontaktní osoba : Mgr. Pavel Nepustil, Dis.
Přeji hodně sil !
S pozdravem M.K.