hulení trávy
xy
Je možné něčím zahnat chuť na kouření mariuhany? Synovi je 23 let a trávu kouří cca 5 let. V současné době denně asi 3 ubalené cigára. Požaduji po něm, aby přestal nebo alespoň silně omezil. Myslíte, že ho k tomu můžu nějak donutit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
asi Vás moc nepotěším, ale těžko budete dospělého člověka ( i když je to syn ) k něčemu nutit. Neuvádíte zda Vás syn požádal o pomoc, či je se svojí konzumací spokojem a trápí to pouze Vás. Pokud se Váš syn rozhodne, že bude marihuanu kouřit i nadále, s největší pravděpodobností s tím asi moc nenaděláte. Přestat užívat marihuanu není nemožné, ale rozhodnutí ,,přestat", musí vzejít od osoby, které se konzuamace týká. To je bohužel na něm.
Pokud byste měla zájem o osobní poradenství, ve kterém byste měla více prostoru se více a podrobněji poradit, jak třeba lépe syna motivovat, můžeme Vám poskytnout vhodný kontakt. Stačí když uvedete města, která by pro Vás byla dostupná. Jde o bezplatné služby, které mohou být i anonymní. Zvažte to.
Zatím se mějte hezky, pokud budete chtít, napište si kontakt.
S pozdravem M.K.