Dobré ráno
filipo1
Chtěl bych učinit dotaz.Včera jsem požil nějaké pecky (perník) a mám z něho strašně věliké zornice ,přes celé oči.
A co mě zajímá zda existuje nějaký způsob jak je co nejrychleji stáhnout,protože jsem si neuvědomil že mám dneska domluvenou návštěvu u očního ,bude mě kontrolovat oči a testovat kolik mám dioptrii.
Můžete mě prosím poradit co by bylo nejlepšího před touto návštěvou udělat ,aby z toho nebyl malér.Nemůžu si dovolit aby to naši věděli,protože sestřička je má teta.
Děkuji za vaši odpověď a případnou radu,
Berger

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obávám se, že s rozšířenými zornicemi po užití pervitinu nic moc neuděláte. Nezbývá než počkat, až to přejde... Pokud jdete k očnímu lékaři, tak mám za to, že rozšířené zornice po užití drogy pozná. Krom toho, myslím, že den po té, co jste užil pervitin, není vhodný čas na žádné lékařské vyšetření, výsledky mohou být zkreslené a to platí i pro návštěvu očaře. Takže asi nejlepší bude vyšetření odložit na jindy. A pokusit se nezahrávat si s pervitinem. Ujištuju Vás, že braní pervitinu může mít i daleko závažnější důsledky, než jen to, že se na to přijde... tak zkuste být opatrnější.