Testy na drogy
Lojra02
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jak dlouho je pervitin a thc v moči,a jestli mi pomůže to,když budu pít urologické čaje a čaje na pročištění. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Co se týče pervitinu, obvykle se testy negativizují cca do týdne od posledního užití. Nicméně uvádí se, že detekce z moči je možná 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, čím dlouhodobější a intenzivnější užívání drog, tím delší doba detekce (pokud člověk bere několik let denně, tak se bude dát pervitin z moči zjistit rozhodně déle než týden). Detekce z krve je možná 1 - 3 dny. U marihuany se testy negativizují obvykle do 14 dní. Detekce z moči ale v případě dlouhodobého a intenzivního užívání možná až několik týdnů, uvádí se rozmezí od 1 do 30 dní, výjimečně i déle. Pití pročišťujících čajů Vám jistě neublíží, ale na detekci návykových látek nemívá žádný vliv... Hrozí Vám nějaké potíže?