návrat domů
Adriana
Dobrý den,prosím o radu a možnost návštěvy vašeho centra - jedná se mi o několik problémů týkajících se návratů syna z vězení.Ve 22 letech léčený v Červ.Dvoře-nitrožilně všechny dostupné drogy,recidiva na drogách ve 30 letech-předtím ale alkohol.Dokončil komunitu Bílá Voda,potom nástup k výkonu trestu a nyní před propuštěním domů. Dříve žil samostatně,nyní zatím nemá příjem,takže bude dočasně u mne.
Bude se hlásit na doléčovací program do Sananim.Ze synova návratu mám obavy a stres a prosím o radu,jak tuto fázi jeho návratu překonat.
děkuji Adriana
Mohu přijít: 5.10.nebo 6.10.po 15.hod

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to pro Vás složitá situace, že máte obavy, jak to se synem po jeho návratu zvládnete a určitě je dobrý nápad, že byste si o tom s někým z odborníků promluvila. Naše webová poradna patří pod organizaci SANANIM, nicméně funguje pouze takto přes internet, takže si s Vámi přímo nemohu domluvit schůzku. Můžete se obrátit buď na Poradnu pro rodiče o. s. SANANIM nebo Doléčovací centrum o. s. SANANIM (kam patrně bude docházet Váš syn po návratu a kde nabízejí i konzultace a skupiny pro rodiče klientů). Zkuste do některého z těchto zařízení zavolat, zmínit, o jakou situaci se jedná, a domluvit si konzultaci. Níže posílám kontakty. Budu Vám přát hodně štěstí a držím palce Vám i synovi.
Poradna pro rodiče
(sídlí v zadních prostorách chráněné kavárny Café Therapy)
Školská 30, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 739 268 527
+420 284 824 234
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email: ctrnacta@sananim.cz
Doléčovací centrum
Ovčí hájek 2549/64A
158 00 Praha 13 - Nové Butovice
Telefon: +420 251 614 070
Tomáš Nedvěd
Email: aftercare@sananim.cz