Sabril - lék proti bažení
iva
Dobrý den pane doktore, velmi děkuji za rychlou odpověď.Č. 984571
Nevím zda jsem správně pochopila, že Sabril obsahuje stejné látky jako určitá antidepresiva SSSRI A TY NA ROZDÍL od Sabrilu pojišťovna proplácí? Můj syn měl už 2 toxické psychózy a užívá Depakine chrono,Deprex a Amysulprid, vždy večer.
Prosila bych Vás ještě o odpověď,zda léky, které užívá obsahují látky proti bažení, tak jak jste popisoval.
Syn je nyní opět v Bohnicích, neboť po půl roce abstince zrecidivoval,a také jsme se dozvěděli, že zneužíval nějaké léky co si nechával předepisovat např. Tramaly, DH Contunues. Oxazepam atd.
Jsme z toho už opravdu zoufalý, neboť měl přítelkyni, kterou miloval, odstěhoval se i zaní, aby změnil prostředí a stejně zase selhal.
Nyní se rozhodl pro komunitu Sejřek na doporučení lékařky v Bohnicích.
Ráda bych se vás i zeptala na poslední otázku, zda JE DOBRÝM VÝBĚREM TK Sejřek, prý tam mohou jít i pacienti s duálními psychiatr. potížemi?
Mockrát Vám děkuji za zodpovězení mých dotazů a přeji hezký den.
Iva

Odpověděl: Jakub Minařík
Ne, SSRI obsahují jiné látky, ale také fungují proti bažení. Ten deprex je SSRI. Nu, nicméně, ono platí, že motivace k abstinenci se nedá lékama nahradit, Syn si to možná potřebuje ujasnit, to se stává a chce to trpělivost. Jinak TK Sejřek je vynikající volba, i když samozřejmě platí že je třaba pečlivě zvážit vhodnost klienta pro TK, ale TK Sejřek se mimo jiné specializuje na klienty s duševním onemocněním - což vzhledem k synově medikaci soudím, že přesně takovou péči bude potřebovat. P.s. Vám bych doporučil poradnu pro rodiče, kolegové se vám pomohou se situací vyrovnat a správně se v ní oroientovat. Kontakt najdeta na www.sananim.cz. Držím palce a klidně napište, když bude třeba. :-)