JaK brat
Sandy
chtěl jsem se jen zeptat ohledně střílení perníku na par vecí...z tohoto članku http://www.xtp.cz/index.php?text=86-priprava-davky jsem nejak nepobral to s tím filtrem.. nejde to bez toho?? proste to jen natahnout z te lzicky????totiž nejak nechapu jak se to mysil...a jeste sem se chtel zeptat jesi mi bude stacit Jehla injekční PH 0,6x30 modrá Terumo a JIS 1ml insulin stříkačka bez jehly??? prosím hlavne nepiste jak je to spatne a tak..

Odpověděl: Jakub Minařík
Co se týče filtrování - bych filtroval, zbavíte roztok hrubých nečistot, které nemusí být viditelné okem a poškodili by nevratně cévní systém. Ta vatička, o které se tam píše, se dostane ve výměnném programu pro uživatele drog. Je potřeba jí získat právě tam, neboť je to speciální vata, ze které se neodlamují vlákénka. Při užití normální vaty hrozí totéž jako u nefiltrovaného roztoku. Stran jehly - závisí, jak si to chcete aplikovat, i.m. aplikace vyžaduje jiné jehly než s.c. nebo i.v.. Stran stříkačky - musí být kompatibilní s jehlou, tedy, musí to jít sesadit do kopy. Ale to je snad jasné. V lékárně a nebo zdravotnických potřebách by vám mohli poradit, co si koupit. Když volíte tenhle způsob aplikace, počítejte s možnými komplikacemi - pravděpodobně nezvládnete zachovat sterilitu a můžete si opatřit nějakou infekci - nejspíše ne AIDS - pokud budete brát sám - ale bakteriální nebo plísňová infekce je celkem pravděpodobná, jak v místě aplikace, tam metastaticky při sepsi - bakteriální vegetace na srdečních chlopních, abscesy v játrech, mozku., plicích , či v v oku a na dalších místech jsou celkem obvyklé a bývají velmi nepříjemné a tu a tam někdo na komplikace zemře. Kontaminace kůže a užité látky se lze zbavit jen částečně i když roztok povaříte. Také si dejte pozor na dávku, co si šlehnete - i.v. funguje okamžitě a když si látku aplikujete injekčně, tak už jí nedostanete z těla ven. I na to tu a tam někdo zemře. P.s. Nevím, kolik máte s drogami zkušeností, ale rozhodně doporučuji bezpečnější způsoby aplikace nebo drogy nebrat. I když tohle jste nechtěl slyšet, že?