Jak přestat kouřit trávu
Lucinka
Dobrý den manžel už skoro 10let kouří pravidelně mariuhanu a popř. i hašiš nyní stím chce zkoncovat, ale má pořád nutkání si zakouřit, jak máme začit aby přestal??? děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Obvykle pomáhá změnit životní styl, obvykle je dobrý sport a nebo jiné tělesné aktivity. Bývá také třeba opustit přátele se kterými hulí a pak postupně snižovat frekvenci a omezovat to například jen na víkendy, ... Lze přestat i naráz, ale to obvykle přináší větší problémy, ti kteří redukovali frekvenci byli úspěšnější. Nutkání však asi bude přetrvávat, po dosažení plné abstinece se postupně snížím a vymizí. Pokud by přetrvávalo i pak, asi nezbude než zajít za psychiatrem. Nu, pozor na alkohol, nebylo by dobré, aby manžel konopí za alkohol vyměnil, přece jen je alkohol nebezpečnější droga. p.s. Držím manželovi palce a mám dojem, že by nebylo špatné, kdyby napsal on. Přece jen takhle zprostředkovaně se stav hodnotí obtížněji. Každopádně, napište, jak vám to jde.