prozac versus piko
tomas
dobry den, udelal jsem následující hloupost. Celý týden jsem byl nachlazený, krom toho trpím lehčí depresí na kterou beru PROZAC 20mg denně. Ke konci týdne jsem mel možnost dát si lajnu pika (první v životě), kterým jsem si chtěl vylepšit svůj \"unavený stav\" daný nachlazením a taky proto,že jsem chtel udělat nějakou práci. Výsledek: prvních pět hodin v pohodě, další silná dýchavičnost a intenzivní tlak na hrudi v oblasti srdce, mírně rozostřené vidění. Po třech dnech všechny příznaky přetrvavají s menší intenzitou ke kterým se přidala jistá zmatenost, krom toho jsem pořádně onemocněl a beru antibiotika. Dotaz je, jestli jsem si nemohl kombinací Prozacu a pervitinu přivodit važnější problémy se srdcem či dýcháním. děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že byste měl zajít za vaším praktickým lékařem a postěžovat si na to jakou ptákovinu jste provedl. Nejspíše vás vyšetří, pravděpodobně vám řekne, že jste se choval jako trouba (na to jste ale už přišel sám) a uvidí se. Vyšetřit srdce byste si asi měl nechat rozhodně, protože ten tlak a dušnost mohlo být lecos, klidně infarkt. Chtělo by ho to vyloučit. Nicméně, pravděpodobnější příčinou je úzkostná porucha, tu někdy pervitin vyvolá. Prosac by s ní měl pomoci - možná bude třeba zvýšit dávku, ale napřed bych vyloučit nějakou tělesnou komplikaci, jako třeba ten infarkt. Držím palce a nebojte se, horší už to bylo. :-)