Pervitin
Nikča
Dobrý den. Mám dotaz. Už delší chvíli užívám pervitin,ale ne pravidelně.4 roky beru antikoncepci.Během těch 4 let mám antikoncepci druhou jelikož při užívání té první jsem i během polykání prášků dostala menstruaci. Teď užívám jinou antikoncepci (lunafem) a všechno bylo doposud v pořádku.Menstruace se mi pokaždé dostavila tak jak měla. Ale minulý týden jsem si šňupla víc pervitinu než normálně což mi neudělalo dobře. Druhý den jsem měla pocity na zvracení a celkově jsem byla dost omámená proto jsem si dala znova už v menším množství. Po užití mi bylo pak už dobře. No třetí den se mi i behěm polykání antikoncepce spustila menstruace. Podle antikoncepce bych menstruaci měla dostat až 29.9. a právě na tohle se chci zeptat. Jestli tu menstruaci ovlivnilo to větší množství pervitinu nebo v tom je něco jiného. Předem Vám děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, zdravotní potíže nejdou moc dobře řešit po internetu. Samozřejmě nelze vyloučit nějaký gynekologický problém, který Vám může objektivně potvrdit nebo vyloučit pouze Váš ošetřující lékař při osobním kontaktu a tím, že Vás vyšetří. Také užívání antikoncepce sebou v některých případech nese různá úskalí.
Tím, že jste uživatelkou pervitinu, je také možné, že i konzumace psychotropní látky na tomto nese značný podíl. Konzumace jakých koliv psychotropních látek je celkovou zátěží pro organismus, psychiku a metabolismus je velmi ,,rozhozen". Nemusí to s tím souviset, ale také může. Nejlépe byste udělala kdybyste navštívila lékaře.
Níže uvádím kontakt na lékařku, která působí u Vás. Je specializovaná na léčbu závislostí, asi by bylo rozumné se s ní spojit a problémy probrat. Sice jste neuvedla zájem o léčbu závislosti, ale může se Vám třeba do budoucna tento kontakt hodit. Tím, že je zaměřena na závislosti, můžete s ní bez obav hovořit o svém užívání a ona z lékařského hlediska Vám zajisté řekne více.
AT ambulance
Hostašova 152
Klatovy IV.
tel : 376 315 282
MUDr. Marta Baštařová
Pokud budete mít další otázky, můžete se na nás opět obrátit. Mějte se pěkně, s pervitinem opatrně !
S pozdravem M.K.