Pervitin
Era
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou rady.. Je mi 19 let, jsem závislá na pervitinu. Poprvé jsem ho měla ve 14 letech, kdy jsem si ho začala aplikovat nitrožilně, ale zároveň s tím skončila zase dřív než mi bylo 15 let. Do 17 let o sobě můžu říct, že jsem to měla pod tou kontrolou jak to hodně lidí říká. Pak jsem to přestala ovládat a začalo to ovládat mě.. Už to dělám téměř denně. Moje sestra brala pervitin 5 let a pomohla ji terapeutická léčebna, ale tu si já nemůžu dovolit. Bydlím u rodičů, kteří o tom neví. A také nastupuji od 2.února do školy, abych si dodělala maturitu, kterou mi pervitin vzal. Chci s tím skončit úplně, ale sama už to nezvládnu. Často dostávám chutě, které mě ovládnou. Vůbec nevím, jestli je v okolí mého bydliště K-centrum. Jsem ze severu ČR - Varnsdorf. Poradíte mi prosím co mám udělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vyhledat K-centrum je rozhodně dobré řešení ( níže uvedu kontakty ).
Bráníte se pobytové léčbě i když jistě víte ( vzhledem ke zkušenostem sestry ), že by tato pomoc byla účinná. Nicméně, konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Vyhledejte K-centrum co nejdříve a poraďte se, jaké by pro Vás byli ve vašem regionu jiné možnosti. Také zkuste zvážit zda o problémech, které máte - říci rodičům. To samozřejmě také můžete více podrobněji probrat s pracovníkem Káčka.
Kontaktní centrum Tenn Challenge, o.s.
Rumburk
tel : 412 386 429
mob : 777-706 595
kontaktní osoba : Jiří Camfrla
www.bullet-in.cz
Kontaktní centrum White Light I., o.s.
tř. 9.května 1127/25
Rumburk
tel : 412 331 017
mob : 602-195 104
kontaktní osoba : Vít Jelínek
www.wl1.cz
Kontaktní centrum
Centrum sociálních služeb Děčín, p.o.
Teplická 15/31
Děčín IV.
tel : 412 531 415
mob : 603-828 225 ( HOT-LINE )
kontaktní osoba : Lucie Plíhalová
www.kcentrumdecin.wz.cz
Pokud budete mít chuť, můžete napsat jak se situace nadále vyvíjí a jak jste se rozhodla problém s drogou řešit. Přeji Vám hodně sil !
Mějte se pěkně a držte se.
S pozdravem M.K.