perník
jimena
měla bych dotaz brala jsem asi 5 krát pervitin s přestávkama samozřejmě jen tak proste pro zábavu,jinak se ovládám a uržuju a nepřeháním to,to se nesmí! :-) ale právě jsem docela pekne zhubla ,nejvíc v obličeji a pervitin si dám třeba jednou pak mesíc nic..Ale chci přibrat!Tak se chci teda zeptat,když budu brát pervitin po menších dávkach a s přestávkama tak je tu ta možnost vypadat lépe a nezničit se uplně?díky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
odpovídala jsem Vám včera na Váš předchozí, podobný dotaz. Jen k tomu doplním, že bývá dost těžké udržet "rozumné" braní, většinou se začnou intervaly mezi braním rychle zkracovat. Ne třeba hned, ale stačí pak, abyste měla horší životní období nebo se více stýkala s lidmi, kteří berou a ani si nevšimnete, že beret skoro denně. Už teď přitom vidíte nechtěné následky braní a těch by je přibývalo. Proč to tedy zkoušet? Zřejmě jste typ, který reaguje fyzicky na drogy hodně rychle a výrazně, jestli jste zhubla tak brzy, lepší to asi nebude.