suboxone
Cuketa
Pro Markétu K.
Dobrý den, jsem tu zase. Psala jste mi, ať dám vědět, jak se situace vyvíjí.
Moc díky za kontakty na poradnu pro blízké osoby, bohužel jsem se tam ještě nedostala. Po jedné hádce to vypadalo, že se mi manžel se svým problémem svěří, že mi všechno vysvětlí. Myslela jsem, že to třeba zvládneme i sami... Jenže pořád ne a ne najít ten správný okamžik, jak a kdy si popovídat. Tu chvíli jsem nechávala na něm, ale už je to zase pro mě moc dlouho...a stále se žádný pohovor nekonal.
No a na dovolené mu z mikiny vypadla stříkačka. Krve by se v něm, ale ani ve mě nedořezal..
Ztrácím náladu i chuť dělat, že je vše v pořádku..
Jediné co mi přiznal, že dýl jak dva dny bez Suboxonu nevydrží. Chce abych s ním zajela k nějaké doktorce, u které asi už byl (ve Dvoře Králové). Ale to je tak vše, kam jsme došli.
Moc to nechápu, co ta stříkačka? Myslíte, že může nějak zneužívat ty prášky nebo si \"píchnout\" a tlumit Suboxonem... vždyť je to pracující otec, neustále za volantem ... snad bych poznala i na chování, kdyby něco vzal ne??

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
Suboxone je substituční látka, která se užívá při odvykání od látek opiátového typu, ale samozřejmě i tuto látku, lze zneužívat, tak jako jiné léky. Váš partner nemusí užívat přímo nelegální drogy, může pouze nevhodným způsobem užívat substituci. Dle toho jak ve svých dotazech současnou situaci popisujete, vypadá to, že manžel s největší pravděpodobností substituční léčbu pojal trochu ,,po svém", ale těžko toto objektivně zhodnotit po internetu.
Uvedla jste, že k otevřenému rozhovoru jste se prozatím nedostali, ani k náštěvě poradny. Toto bych opravdu asi již neodkládala a začla situaci řešit. Také jste zmínila, že po Vás manžel chtěl doprovod k lékařce. Nějak jsem z dotazu úplně dobře nepochopila o jakou lékařku jde a zda se návštěva uskutečnila (?).
Přeji odvahu a sílu začít vše řešit.
Mějte se pěkně.
S pozdravem Markéta K.