testy
máma
Dobrý den,prosím Vás o pomoc,synovi je 14let,o prázdninách -jak se přiznal-kouřil s kamarády marihuanu a mám strach,že v tom pokračuje dál..cloumá s ním puberta,má aspegrův syndrom a celkově je to s ním složité.Po škole se mu snažím věnovat,dávám mu práci kolem domu i v domácnosti ,sebrala jsem mu mobil i Pc a snažím se být na něj hodná ale tvrdá..ven bych ho pustila ráda,ale potřebovala bych vědět,zda existují testy na THC nebo i jiné drogy-které zjistí,zda dotyčný užil něco ten daný den......děkuji za odpověd Anna

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
věřím, že se synem to vzhledem k jeho nemoci nemáte lehké. Ocenila bych ale, že se Vám svěřil, že marihuanu kouřil o prázdninách. Nemělo by se mu za to dostat jen trestu. Bylo by dobré baviit se s ním o tom, proč marihuanu kouřil nebo kouří, co mu to poskytuje. Také bych mu kromě práce nabídla i nějakou zábavu, kterou mu zřejmě marihuana nabízí. Možná je toho na Vás moc - není ve Vašem okolí např. nějaká nezisková organizace, která by nabídla pro Vašeho syna volnočasové aktivity? Může Vám s ním někdo pomoci? Je těžké zastat všechny role - být přísná i laskavá, vyžadovat povinnosti i poskytovat zábavu. Co se týče testů, jde o krajní možnost, mají vždy vliv na vzájemnou důvěru. Je možné koupit je v lékárně, musíte však mít na paměti, že jejich výsledky nejsou 100%.