prosím doporučení
anonym
dobrý den. jsou to dva roky, co jsem z drogového světa odešel. od těch dob se ale nikam neposouvám a stínů minulosti se nemůžu zbavit. moje situace se zdá bezvýchodná. chtěl bych projít nějakým vyšetřením, najít správnou diagnózu a začít se léčit ve spolupráci odborníků. bydlím v mostě, v ústeckém kraji, ale za nečím, co mi pomůže budu klidně dojíždět. sám se v takových institucích nevyznám, takže se neobejdu bez doporučení. díky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Ráda Vám nějaký kontakt doporučím, bohužel o Vás nevím mnoho informací - kolik je Vám let, co jste bral a jak dlouho, zda máte nějaké další potíže související s předchozím užíváním drog, když zmiňujete ty stíny z minulosti, kterých se nemůžete zbavit (nějaké sociální, právní, zdravotní, psychické problémy...). Takže mohu nabídnout jen obecně kontakty na zařízení, která se drogovou problematikou zabývají, popř. se přímo specializují na lidi, kteří dlouhodobě abstinují (tzv. doléčovací centra). Posílám odkazy na kontaktní centra pro uživatele drog v Mostě a okolí, to jsou ambulantní zařízení pro drogově závislé (kromě výměny injekčních stříkaček, ošetření a pro uživatele drog nabízejí i poradenství týkající se léčby a pomohli by Vám se zorientovat v tom, co by pro Vás teď bylo nejlepší a jak dál postupovat, případně Vás odkážou do nějaké vhodné terapeutické péče). Služeb lze využít bezplatně, anonymně. Dále posílám kontakty na doléčovací centra v regionu, která jsou zaměřená přímo na lidi po léčbě nebo ty, kteří dlouhodobě abstinují bez léčby (jako jste zřejmě Vy). Zvažte, která varianta by pro Vás byla lepší. Přeji hodně štěstí.
Most, Kontaktní centrum pro uživatele drog
Jilemnického 1929, Most, 434 01
telefon: 476104877
Karel Komárek, DiS.
http://www.kcentrum.com
Chomutov, Kontaktní centrum Kadaň
Hálkova 224, Chomutov, 430 01
telefon: 474652030
Vendula Kádárová
http://www.os-svetlo.net
Kadaň, Kontaktní centrum
Husova 1325, Kadaň, 432 01
telefon: 474335347
Lucie Halouzková
http://www.os-svetlo.net
Teplice, Kontaktní centrum Teplice
White Light I., o. s.
Doubravská 122/5, Teplice, 415 01
telefon: 602414911, 417530788
Bc. Michaela Nekolová
http://www.wl1.cz
Žatec, Kontaktní centrum SCHODY
Chelčického náměstí 202, Žatec, 438 01
telefon: 415710514, 776238693
Pavel Bartošek
http://www.kc-zatec.webpark.cz
Ústí nad Labem, Následná péče
White Light I., o. s.
Drážďanská 106, Ústí nad Labem, 400 07
telefon: 724041331, 475531178
Mgr. Ivana Radimecká
http://www.wl1.cz
Děčín, Děčínské doléčovací centrum
Centrum sociálních služeb Děčín, p. o.
Fűgnerova 665/18, Děčín I, 405 01
telefon: 412510259
Bc. Marek Hošek
http://www.cssdecin.cz/dcentrum