peklo
ivan
dobrý den,píšu vám muj příběh a přitom čim vším sem si prošel se už všemu jen směju.Začal sem ve 20letech s drogami a spadl sem dotoho rovnou po hlavě a to tak že jsem si já i moje manželka začli rovnou pícht ja perviti tak i heroin v tu chvíli sme natom bili ja ko ostatní fetáci byli z nas bezdomovci,kradli sme všechno možný a normální člověk se s námi bál být v jedné společnosti tuto všechno probíhalo pomalu 6let v kuse a stalo se prostě něco sám nevím co ale ze dne na den sme oba přestali bez jakékoli pomoci rodiny přátel a doktoru začli sme oba chodit do páce koupili sy byt ,potom sme začli podnikat byt prodali koupily si barák a ted máme 4 zdravé děti podnikáme dál a život de tim správnym směrem ,tak že chci jem říct že ten kdo fetuje a říká že to nejde přestat tak lže a já v současný době kdych měl pomoct fetákovi at už jak koli tak bych to neudělal,přivedl bych ho k vodě a nedal bych mu napít je tokrutý ale je to tak protože sem si vším sám prošel atomu se říká peklo ted se prostě všemu už jen smějeme, všechno vždycky jde jenom se musí chtít ted mi je 32let a sem v pohodě a ani pouhá myšlenka mě k tomu nemuže vrátit.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Díky za Váš vzkaz a gratuluji k tomu, že se to podařilo Vám i Vaší ženě zvládnout se z drog dostat a máte teď rodinu a zázemí, jaké jste si přáli. Myslím, že Váš příběh může být motivací pro řadu ostatních, že se z toho dostat dá. Máte pravdu, že řada závislých tvrdí, že není možné přestat... aby si tak udělali alibi, proč se vlastně o to ani nepokoušet. Sám víte, že je to běh na dlouhou trať a že to není jednoduché, a každý si tím musí projít sám za sebe. U Vás fungovala nějaká motivace a nějaký způsob, jak se z toho dostat i bez léčby, podpory rodiny a jiné pomoci. U někoho jiného zase funguje jiný způsob, jak se z drog vysekat a nutno říct, že po 6 letech na heroinu a pervitinu jste spíše výjimkou v tom, že jste se z toho dostal sám. S odbornou pomocí je vždycky větší šance, že se podaří abstinovat, i když tím neříkám, že je nemožné abstinovat i bez ní, sám jste toho důkazem.
Držím Vám palce a přeju hodně štěstí.