alkohol - marihuana
Petra
Děkuju za rady, tak pak nechápu jednu věc: když je marihuana míň nebespečná než chlast, tak proč je zakázaná a proč ji nepovolí třeba místo chlastu? Dyt po tom sou i lepší zážitky...
A poraďte jako odborníci: Co udělá nejlepší zážitky a je to míň škodlivý než chlast?
A proč teda naši chtěj abych chodila jen s jedním klukem? a ještě furt s tím samým? a ještě nejrači se slušným co nehulí trávu? oni sami neví jen říkají že abych nebyla šlapka ale proč to sami neví... to sou dementi co?:-)

Odpověděl: Jakub Minařík
K první otázce: To je dobrá otázka, odpověď by na ní byla dosti složitá a obsahovala by nejspíše cosi o historii, názoru většinové společnosti, kulturní tradici a o tom, že mnoho věcí úplně logiku nemá. Kdybych jí celou odpovídal já, nejspíše bych jí zakončil tím, že demokratická společnost má mechanismy, kterými jdou takové věci měnit. K otázce číslo 2: Zážitky jsou značně individuelní záležitost. Na otázku nelze smysluplně odpovědět. K otázce třetí: Na proč se musíte ptát svých rodičů, je t jejich postoj. Pokud jste nedostala na svou otázku uspokojivou odpověď, zkuste se jich zeptat, když se zrovna nehádáte a trpělivě s nimi diskutovat. Jinak jejich postoje nemáte šanci pochopit a oni zase vaše.