Co dělat?
Loupežník
Dobrý den,
syn si začal s drogami. Manžel volal ze synova mobilu, když dostal SMSku ohledně vyzvednutí objednávky. Syn tvrdí, že to bylo poprvé a jen chtěl machrovat před kamarády. Manžel tomu nevěří a já jsem na pochybách. Jak tedy postupovat, nikdy jsem v podobné situaci nebyla?! Co máme udělat než bude pozdě?? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je dobře, že píšete. Také velmi pozitivně hodnotím Vaši snahu poradit se, jak vhodně postupovat dále.
Tyto situace bývají těžké, zvláště pak pro rodiče. Tato forma poradenství přes internet má pouze své omezené možnosti, proto bych Vám doporučila návštěvu buďto přímo poradny pro rodiče - nebo alespoň Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog, která ve svých službách též nabízí poradenské služby pro rodin.příslušníky ( bezplatně a lze i anonymně ). V tuto chvíli se mi to jeví jako rozumné řešení. V osobním kontaktu máte mnohem větší prostor na podrobnější rozebrání současné situace, získání potřebných informací a můžete se tímto lépe poradit o dalších vhodných krocích.
Pokud napíšete ještě jednou a uvedete města, která by Vám byla dobře dostupná, můžeme Vám vhodné odborné zařízení doporučit. Také si zcela uprímně myslím, že i Vy byste si v takto nelehké situaci zasloužili pomoc a podporu.
Zatím se mějte pěkně a napište.
S pozdravem M.K.