uzkosti po marihuaně
uzkost
Dobrý den,
pane doktore již jsem zasílal v pátek další info o tom, že pan primář nereagoval. Můj stav se nelepší ba naopak, dneska atak na pokraji volání ambulance. Panický atak zažívám několikrát denně. Úplně mne to paralizuje, pocity derealizace, smíšeně s těžkými depresemi, bez prášku bych se ani nenajedl, pocity na zvracení při atakách, bolesti hlavy a páteře. Je to peklo, cítím, že už nevydržím dlouho, nutkavé pocity sebevraždy atakují. Meduňkový čaj piji a zachránil mne jen Neurol 2x 0,25. Vím, že se na něj nemohu spoléhat a zkoušet to sám. Bez něj bych ale ani nesnědl nic k jídlu a neměl chvíli klidu k nabrání alespoň trochy sil. Poté jsem si na chvíli lehnul budil se každou chvíli s hroznými sny a hodně zpocený. Srdce mi bušilo neskutečným způsobem. Ale alespoň to prášek ukočíroval tak, že jsem zatím nesáhl po krajním řešení (při atakách mne napadalo, že si snad naleju horkou vodu z konvice na nohu, aby ta fyzická bolest eliminovala tu psychickou, nutkání si vyvolat zvracení, atd.) V noci nespím a je to strašné. Zkouším mysl upřít jinam, nedaří se. Ta bolest života je strašná. Zkoušel jsem metody dýchání, vše, ale absolutně nemožné.Bojím se tmy i chodit ven. Matka mi zítra pomůže s hledáním pomoci. Pokud neuspějeme, tak se snad za asistence matky a sestry, která má auto nechám dovézt k Vám do Prahy. Jsem velký bojovník pane doktore a v životě jsem si ledacos prožil, ale na tohle nemám. Nerad se vzdávám, ale tentokrát budu muset. Prášky mohou pomoci, ale jejich dávkování chci nechat na lékaři (možná Neurol 0,25 nestačí). Mohou dojít (mám poslední platíčko a lékařka mne objednala až na říjen) a lékař je nemůže psát věčně. Nehledě k tomu, že k nim lékař může přidat antidepresivum SSRI, které může po nějaké době zabrat. a pak beznodiazepiny nebudou třeba (aby nevznikla závislost). Jsem na dně a nikomu bych ten pocit nepřál. Varujte všechny mladé lidi, že drogami se nic nevyřeší a vůbec ty, kteří trpí nějakým duševním problémem.
Neměl jsem lehké dětství a život kolem nás je plný zloby. Je těžké v někoho nebo v něco věřit. Jak jsem již psal v pátečním mailu, hodně mne z úzkostných stavů minulé dostala lékařka z jičínské psychiatrie MUDr. Lenka Hirešová. Psal jsem tam a reakce žádná, včera jsem tam volal na ambulanci a nebyli tam. Pokud by byla možnost nějaké pomoci z Vaší strany moc byste pro mne udělal. Mohu poskytnout i svá data. A bez doporučení asi nemám šanci. Jěště mne napadla primařka MUDr. Kotková z Kosmonos z K20. Ale Kosmonos se bojím, hlavně z oddělení pro příjem. Prý Hradec Králové také dost pomůže. Sám v tomhle boji nemám šanci. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nemáte to snadné. Nicméně, ve stavu, ve kterém jste bych asi doporučoval vyhledat nějakou akutní službu, nějaké centrum krizové intervence a nebo tak podobně. Když zadáte do vyhledávače Krizové centrum tak Vám najde centra ve vašem kraji. Mohli by si vás tam i pár dnů nechat (pokud mají lůžka bývá to tak max do týdne), myslím, že by vám pár dnů v klidu mohlo pomoci. Stran možnosti návštěvy u nás - máme plno (to by nebyla nepřekonatelná překážka) a jsem nemocný, takže bych vám asi nepomohl. Nicméně, pokud máte takovéhle stavy, měl by vás vidět nějaký lékař, takže vyražte za svým lékařem praktickým - podívá se na vás, alespoň vás vyšetří, aby bylo jasné že to je jen panika a ne něco jiného a dávku neurolu vám ev. upraví, abyste to přežil do návštěvy u psychiatra.