Nabídka drog
matka
Prosím o postup, jak se zachovat, když nastane stejná situace.Když odmítl, stejně ho sladoval a bylo mu to nepříjemné. Naštěstí potkal známé a připojil se k nim.Bojím se,aby se to neopakovalo a nezanechalo to nějaké následky. Když nastane stejná situace, jak můžeme pomoci.Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Já nevím, jestli je to první dotaz a nebo na nějaký jiný dotaz navazuje. Pokud by nestačila varianta rezolutního odmítnutí (tedy NE a otočit se a odejít) a situace by se opakovala tak mě napadá možnost leda jít na policii. Je to ale složité a má to spoustu různých ale, kdyby o tom syn uvažoval, bylo by moudré, kdyby mu o konsekvencích poradil někdo, kdo se lépe orientuje v právu než já - odpovídají o kolegyně, které pracují a nebo pracovali v právní poradně. Také by možná mohlo mít smysl, kdyby se zeptal syn.