Co to může způsobit?
V***k
Dobrý den,ještě mám jeden dotaz, bejvalá přítelkyně uživatelka pervitinu začala kvuli rodině chodit ,,aspoň,, na ambulantní léčbu. ... Tam dostala nějaké léky který užívá jak jí bylo řečeno ale do toho normálně bez sebemenšího omezení bere pervitin dál. a mě zajímá jestli ty léky dohromady s pervitinem nemůžou udělat nějakej problem třeba psychyckého rázu, zvětšení zavislosti nebo tak něco?podle mě to není zrovna ideální kombinace. děkuji za odpověď (název léku netuším)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
kombinace psychiatrických léků s pervitinem samozřejmě může být riziková, někdy výrazně. Bohužel, k tomu, aby bylo možné toto rizko u vaší bývalé přítelkyně specifikovat, bylo by potřeba znát konkrétní název léku.
Každopádně situace, kdy vaše expřítelkyně v ambulantní léčbě dále užívá pervitin (navíc v kombinaci s medikací) jistě není v pořádku. Nepíšete, jak často se nyní vídáte, ani zda na ni máte ještě nějaký vliv. Určitě by bylo rozumné, pokusit se ji přesvědčit, ať svůj problém co nejdříve otevřeně řeší se svým terapeutem.
Přeji hodně štěstí.