Prosim o pomoc s lecbou
Blondak
Dobry den,jmenuji se Tomas,je mi 30 let,bydlim na Praze 4,jsem zamestnan jako kuchar.V praci se mi libi,a bez ni bych byl tzv.ztracen.Bohuzel uzivam cca.rok Subutex,Suboxon mi lekar nenapise,a do toho beru metanfetamin. Vse cca 1rok. Potreboval bych pomoci s okamzitym nastupem na detox,a nasledne s lecbou,ale pouze ambulantni.Udelam proto cokoliv. Uz nemuzu a nebavi meto,a nechci zkoncit.....Take pokud by se to dozvedeli doma,tak je to muj konec. Mamince a tatinkovi bych nepopsatelne ublizil,a mĂ˝ sourozenci,to same.Muj mobil je (...),a ma pr.doba je 21.45-06.15hod. V tomto case nemohu prijimat hovory. Dekuji za pochopeni. T.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci a je dobře, že to chcete řešit a chcete vyhledat odbornou pomoc. V rámci této poradny odpovídáme pouze přes internet, není možné, abychom Vás kontaktovali telefonicky na uvedené číslo (to jsem z důvodu zachování Vaší anonymity vymazala). Myslím, že by bylo v současné chvíli nejlepší, pokud byste si domluvil schůzku v kontaktním centru pro uživatele drog a situaci probral s někým z odborníků. Pomohli by Vám zprostředkovat detox i následnou ambulantní léčbu. V Praze je možností ambulantní léčby několik, takže určitě by se Vám podařilo najít pro Vás tu nejvhodnější, abyste mohl dál docházet do práce a nepřišel o ni. Posílám kontakt na Kontaktní centrum o. s. SANANIM, kam se můžete obrátit. Služby můžete využít bezplatně a možno zpočátku i anonymně (pokud by Vám pak zprostředkovávali léčbu, tak už byste se ale musel anonymity vzdát), můžete tam zajít kdykoli v otevíracích hodinách, ale je lepší si předem domluvit schůzku telefonicky, aby na Vás měl dotyčný pracovník více času.
Kontaktní centrum
o. s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
www.sananim.cz