pervitin
kentik
kamaradka užila vcera pervitin a pila i alkohol.rano si dala zbytek dávky nevim kolik toho bylo(řeším to s ní po telefonu a ja osobně s drogou žádnou zkušennost nemám)a dala pivo.ted má pocit trnutí rukou a jedna jí snad i modrá(nemohu posoudit do jake miry)a ma je studene?je to jen obycejný dojez nebo ma vyhledat lékaře?prosim o rychlou odpoved.děkuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, přesně to takto pře internet zhodnit nelze, ale pokud závažné zdravotní potíže setrvávají do teď - vyhledejte lékaře ( v případě ohrožení volat záchranou službu ). Bylo by zajisté dobré, kdyby kamarádka nezůstala sama a někdo ji byl na blízku. Jestliže komplikace již jsou mírnější, bylo by vhodné hned zítra navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, kontakty naleznete na www.drogy-info.cz zadat Mapa pomoci a dle příslušného kraje, města vyhledat vhodnou odbornou pomoc.
Ať vše dobře dopadne. Napište jak to s kamarádkou vypadá.
S pozdravem M.K.