bezmoc
Madla
Dobrý den,před pěti lety absolvovala pobyt na Karlově-Sananim.Během pobytu porodila dítě.Po návratu bydlela i s malým u nás.Před dvěma roky se ale odstěhovala.A od té doby to je čím dál horší.Jsem přesvědčená, že znovu bere drogy.V bytě se schází podivná individua.S rodinou téměř nekomunikuje, neplatí nájem, nepracuje,je šíleně hubená a zanedbává péči o dítě.Nevíme co dělat, je hrozné jenom přihlížet, ale moc se toho dělat nedá,ona s námi nechce komunikovat, máme strach aby se něco nestalo chlapečkovi.Víme, že s léčením musí souhlasit, ale třeba něco poradíte.Prosím. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to není dobré. Nicméně, je to složitá situace a bylo by vhodné si o možných dalších krocích zajít osobně popovídat a podrobněji se poradit. Píši kontakt na poradnu pro blízké osoby, která je stejně jako TK Karlov zařízením o.s. SANANIM. Tyto situace jsou složité sami o sobě, když jsou ve hře i malé děti, je to mnohem složitější. Proto bych doporučila osobní kontakt s ohledem na omezené možnosti této formy poradenství.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739-268 527
e-mail - ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy ( v její zadní části ), je třeba se telefonicky či e-mailem dohodnout na první konzultaci. Veškeré služby jsou bezplatné.
Zkuste se s poradnou spojit co nejdříve. Pokud budete mít chuť, napište jak se situace vyvíjí.
Držím palce ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M.K.