Alkoholik
FragmeNT
Dobry den, chtel bych se vas zeptat na nejake zarizeni pro alkoholiky (Praha). Ja mam totiz dost velkej problem s pitim a zrejme potrebuju pomoc. Sam to nejak nezvladam..

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
je fajn, že chcete svůj problém s nadměrným pitím řešit. Čím dříve v tomto směru podniknete nějaké konkrétní kroky, tím to bude pro vás méně komplikované a obrátit se na odbornou pomoc je určitě ten nejefektivnější způsob jak začít. Níže vám posílám kontakty na pražské AT ambulance, kam se můžete telefonicky objednat na konzultaci. Spolu s lékařem budte moci osobně probrat vaši konkrétní situaci a představy o léčbě a dohodnout se na dalších krocích směrem k abstinenci.
Držím palce, ať zvládáte a dáte si život brzy do pořádku.
Praha 2, Ambulance pro alkoholové závislosti při Všeobecné fakultní nemocnici
AT ambulance
Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00
telefon: 224968240 (lékař), 224968214 (pro objednání)
MUDr. Jiří Profous
http://www.abstinence.cz
Praha 6 - Řepy, AT ambulance
Socháňova 1222/25, Praha 6 - Ŕepy, 163 00
telefon: 724584283
MUDr. Gita Pekárková
Praha 7, Ordinace psychiatrie a AT
Štrossmayerovo náměstí, Praha 7, 170 00
telefon: 220190667
MUDr. Helena Malá, CSc.
Praha 7, Ordinace AT
Nad Štolou 18, Praha 7
telefon: 266010321
MUDr. Ivana Pelikánová
Praha 4, Centrum pomoci závislým - AT
AT ambulance
Rodvinovská 3, Praha 4, 140 00
telefon: 261262828
MUDr. Ivana Coufalová
Praha 9, Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí
AT ambulance
Prosecká poliklinika, Lovosická 40/440, Praha 9, 190 00
telefon: 266010321
MUDr. Jiří Kromholz
Praha 10, Oddělení AT
AT ambulance
Starostrašnická 53, Praha 10, 100 00
telefon: 274812594
MUDr. Eva Nováková